lördag 2 mars 2019

Jag börjar med att säga något om mig själv. I natt tog jag av mig ortosen runt det högra benet och det kändes befriande.
Nu går jag omkring utan ortos och har nyligen tränat 40 minuter ute och gått omkring med hantlar och skivstånd och tränat både överkropp och ben utan ortos . Det känns väldigt skönt och jag känner redan hur jag har lättare att böja på benet som ju har varit instängt ända sedan operationen den 8 januari där jag låg på SÖS den 9e på min 77- årsdag..

Nu blir jag inte kvar många minuter vid datorn utan ska se på damernas 3mil där jag tror att Charlotte Kalla och Frida Karlsson kan göra de bästa insatserna.
Det är klart att Johaug blir den svåraste konkurrenten men ett samarbete om dragning mellan våra tjejer Ebba, Frida, Charlotta och Stina kan nog skaka om de norska damerna lite. Ja det här blev mer dagbok än blogg kanske, men vadå....Det är ju delar av livet.

Inga kommentarer: