söndag 13 januari 2019

Söndag den 13 januari. Nu håller det onda långsamt på att släppa i benet. Jag fäljer farbror doktorns instruktioner om Alvedon och starkare tabletter, men vill sluta så fort som möjligt. Regeringsbildningen är vad jag ägnar atiden hemma åt.
Och just nu när det är förmiddag söndag den 13 januari så väntar vi på Liberalernas partiråd i dag och vad de ska säga om S,Mp,C och L uppgörelsen med Löfven som ny,eller fortsatt statsminister. Centern förtroenderåd sa ja, med siffrorna 56-2 i går och det var bara centerstudenter som vill samarbeta med Kristersson

Så här skrev jag på FB i går om dagskursen i regeringsförhandlingarna 
"Den uppgörelse C och L nu uppnått efter hårda förhandlingar med S och Mp är den bästa eller minst dåliga i detta läge.Nu lyssnar vi på förtroenderådet i dag som kommer att backa upp den.I morgon kan det bli lite osäkrare med L, men något annat än ok tror jag inte finns. Tack Annie och partistyrelsen.."

Nu är jag där och klockan är en kvart över tolv på söndagen Sonja har åkte till Nacka Forum med Emma för att "kolla" lite. Det brukar ta tid. jag vet...Nu ska jag lyssna på ekot om en kvart och sedan presskonferens och annat från Liberalernas partiråd som borde bli klart i, eftermiddag. Nu tänkte jag träna med repstången en kvart för att hålla lite form på överkroppen. .Går ne runda med kryckorna i eftermiddag med mina broddar....Hej så länge.

Inga kommentarer: