tisdag 4 november 2008

Jag vet inte vad som krävs för att kalla ngt en folkstorm men tack alla ni som har ringt om bortflyttningen av mig på centens lista till EU-valet. Det är väl därför man arbetar med samhällsfrågor för att få höra och känna ett sådant stöd och veta att andra tycker och känner likadant. Följ resultatet i medlemsomröstningen. Det behögs EU-kritiker på centerns lista.
Förhandlingarna i Värmdö om andra halvlek har nu också nått ett första möte med oppositionen s,v och mp. Ett bra möte med en positiv anda i går och som jag uppfattar det en hygglig enighet om de förslag som Alliansen presenterade och ett hyggligt mottagande av oppositionens förslag och kommentarer.
Nu åker jag till sammanträde med Waxholmsbolaget och sedan går jag och röster på Barack Obama...

Inga kommentarer: