måndag 1 januari 2018

Bara att inse hyr svårt det är att komma upp på nätet lite ute i terrängen i en liten stuga i Lofsdalen
Nu är jag i alla fall där och det är på restaurangen där jag fått låna en stol på fiket med uppkoppling, Vill bara säga att vi har haft fantastiska dagar i Lofsdalen, Sonja, Stoffe, Linda, Olivia och vovven Smilla i vår stuga fram till förrgår. Då fick vi förstärkning inte i stugan men i Lofsdalen där Micke, Åsa, Emma, Sara, Hanna hyrt Lars Calrssons stuga nr 54 i Lofsens fjällby. Vi har åkt skidor på alla ledder i det snörika landskapet och i förrgår åt vi pizza på hotellet och i går på Nyårsafton åt vi middag med alla tio på Allaktivitetshuset där alla tjejerna kunde leka också och det gjorde dom verkligen. Inte minst Olivia som kröp in i bollhavet med tusentals bollar och tyckte det var jätteroligt.

I dag har vi åkt skidor på förmiddagen och Hanna och Sara har slagit mig i störtlopp nedför Loffes backe i Lången.
Stoffe och Linda åker skoter och Sonja och jag har hand pm Olivia som är jättefin. Vi har  just ätit lite på Hovärken och Olivia fick en egen maträtt som är lätt att äta med fingrarna. som hon tycker är enklast...ha.Nu blir det sista kvällen, men först några åk till och i morgon eftermiddag åker vi hem. Missar tyvärr ett inlagt möte med Värmdöcentern om Vägval Hemmesta, men har förberett en del...Tyvärr missar jag det andra mötet också den 23 januari då vi är på Sri Lanka, men skall försöka hålla kontakt.

Gott Nytt År alla Vänner och läsare. Sorry för det långa avståndet mellan bloggarna, men så blir det med tekniken ibland.

Inga kommentarer: