lördag 24 september 2011

Kom hem vid halv två för andra dagen i rad och upp till stämman vid halv sju. Hårda dagar...

Maud lämnar över stafetten..till
Jag har haft så kul... Med deta började Maud sitt avslsutningstal på sämman. Tack för all omtankne och värme under tio år och nio valrörelser. Mitt råd till Annie och er alla. Våga vara modig och ta obekväma beslut. Grattis Annie, Anders och Anna-Karin.

Annie
Jag är så glad och stolt och varm om hjärtat. Centern ska bli ett tydligt parti, tillgängligt och synligt både i den fysiska och digitala världen. Vi ska skapa framtidens folkrörelse. Jag, Anders och Anna-Karin ska bygga ett starkt lag. Det är en stor utmaning at leda centern in i framtiden. Tack för det förtroende ni visat mig.

Så är vi då inne på stämmans tredje eller fjärde om man räknar med resan upp. I dag är det miljö, jämställdhet och skog och jordbruk och i kväll är det bankett....

Inga kommentarer: