söndag 26 februari 2012

Lööfs lovande lyft - blev ett Cänke skriver Aftonbladet
Inget att bry sig om, Annie. Du arbetar långsiktigt, eller vi arbetar långsiktigt. Kanske inte så bra att alltid prata om jag. Kanske bättre att prata om vi, så inkluderar du också oss andra i centern. Vi är fler än jag... Kanske heller inte så bra att alltid tala om lederskap, ´"mitt" ledarskap. Bättre att visa det och tala om vår framtid och centerns ambitioner ..."Mitt" blir lätt fokuserat på person i stället för idéer. Bra med vardagkontakt och resor ute i landet. Fortsätt med det.

Kanske mindre bra
att tala om att "mitt mål är att bli statsminister" med 3,9 eller 5.1 procent av rösterna  bakom sig...Kan lätt skapa ett löjets skimmer....Kanske bättre att visa det och låta folk se den möjligheten själva. Det är vad jag hört från de människor jag träffat under helgen och det är vad jag också tycker själv.

För övrigt hade vi en väldigt trevlig kväll hos moster Zari i går i Gävle som fyllde 76....

Inga kommentarer: