lördag 2 februari 2013

Så har vi då lyssnat till Annies viktigaste tal sedan hon blev vald som partiledare och det gjorde hon bra. 
Hon fick med sig hela auditoriet med massor av applåder och det var hon värd. men applåderna betyder också att det hon sa måste ned på pränt. De 5-6 kraftig kritiserade förslagen ska bort, sa Annie. Vi ska vara ännu spetsigare på energi, miljö,klimat, hållbarhet och  vi ska skriva ett program för rättvisa och socialt ansvar. Jag har sagt till världsmedia att jag vill se förslaget innan jag hurrar. Men någon återgång finns faktiskt inte. Det är en politisk omöjlighet
För övrigt hade vi flera bra förslag från centern i går med Lena Eks krav på stopp för bifenol, landsbygdsprogrammet och jobbpakten  med jobbpeng lägre arbetsgivaravgifter och lärlingsjobb.

1 kommentar:

Mitt Ursprungliga Namn Är "I" (Jag Är) sa...

Tjänare Hasse! Kul att se din fina blog. Vad du har hunnit med mycket och stort i världen. Visste du att du kan göra härlgt billiga inköp till dina barn barns barn hos oss. http://hemmesta-barn.blogspot.se/